Методичний семінар «Медіаграмотність в інформаційному суспільстві»

09.01.2019

Популярний тренд віртуальної та доповненої реальності дійшов до освіти, викликавши у вчителів багато питань з приводу того, як можна використовувати ці технології в освітньому процесі. На цей освітній запит відгукнулась #кафедра_інформатики_і_кібернетики.

Сьогодні в рамках методичної майстерні педагога Нової української школи кафедорю був проведений методичний семінар на тему «Медіаграмотність в інформаційному суспільстві» для викладачів і директорів загальноосвітніх та середньо-спеціальних навчальних закладів Мелітополя.

У процесі проведення семінару Осадча К.П. розглянула такі питання:

Що таке віртуальна та доповнена реальність? Досвід, методи застосування VR- та АR-технологій в освіті.

Огляд освітніх і розвиваючих VR та АR програм. Завдяки віртуальній реальності школярі зможуть віртуально досліджувати анатомію, хімію, відправитися в космос або вивчити флору і фауну на дні океану.

Тестування віртуальної реальності. Не тільки теорія, а й практика! Учасники семінару самостійно оцінили можливості пізнавальних і навчальних програм доповненої, віртуальної та змішаної реальності (AR/VR/MR), щоб потім поділитися своїм досвідом з учнями.

 

У виступі Наумук І.М. закцентувала увагу на зростаючому значенні медіаосвіти та медіаграмотності в сучасному світі, на впливі, який медіа здійснюють на наше сприйняття і розуміння світу. Саме тепер, важливим завданням вчителів є навчити учнів життєвим механізмам критичного мислення, умінням знаходження і фільтрації необхідної інформації, відділенню достовірних фактів від прихованої пропаганди, спроб маніпулювання свідомістю людей.

На завершення методичного семінару завідуючий кафедрою інформатики і кібернетики Осадчий В.В. вручив учасникам семінару сертифікати та побажав наснаги і творчості у професійній діяльності.