Викладачі нашої кафедри повернулись з Одеського міжнародного Корнейчуковського фестивалю дитячої літератури
Ще минулого навчального року, а саме, у квітні, до викладачів кафедри інформатики Олександра і Анни Брянцевих звернулися координатори Одеського міжнародного Корнейчуковського фестивалю дитячої літератури із пропозицією представити свої роботи у сфері об’ємної паперопластики на їхньому фестивалі. На питання, які саме з таких робіт зацікавили одеситів, відповідь координаторів фестивалю була на диво стисла: «Усе!».
Як результат, «фронт робіт» виглядав чималеньким. На фестивалі очікували:
по-перше, виставку готичних соборів з паперу заввишки і завширшки одного метра, виконаних у слайд-техніці,
по-друге, книгу з об’ємними сторінками за мотивами дитячої казки «Іван-Богатир»,
по-третє, майстер-класи для різних вікових груп, на яких маленькі гості фестивалю змогли «приміряти» на себе роль дизайнерів і паперових інженерів.
Для того, щоб опрацювати усі три напрямки, довелося, насамперед, вишукувати резерви часу для підготовки до фестивалю – тут стала у пригоді двомісячна відпустка. І як виявилося, часу все одно катастрофічно бракувало, навіть за умови роботи «вдень і вночі».
Наступним важливим кроком стали пошуки художника для ілюстрування книги «Іван-Богатир». Знайти художника, який погодиться ілюструвати для розробника – фахівця з паперової інженерії – завдання не з легких. Наприклад, дуже складно ілюструвати фігуру людини, яка складається з семи і більше окремих фрагментів, або міські будівлі старовинного міста, які утворює ще більша кількість фрагментів. Але нам пощастило – на роль художника-ілюстратора радо погодилася наша відважна колега – Анна Чемерис. Саме завдяки самовідданій праці обох – паперового інженера Олександра Брянцева і художника-ілюстратора Анни Чемерис перша в Україні об’ємна книга «Іван-Богатир» набули незвичного об’ємного загадкового казкового вигляду.
Формуючи майстер-класи для маленьких гостей фестивалю, Анна Брянцева, не вагаючись, зупинила свій вибір на творах «Аліса у країні Див» і «Аліса у задзеркаллі» відомого англійського письменника Льюїса Керола. Маленькі гості фестивалю – учасники майстер-класів – із превеликим задоволенням робили об’ємні листівки з Алісою і Чеширським котом та іншими героями відомої дитячої казки.
Не залишили байдужими відвідувачів фестивалю паперові моделі трьох європейських готичних соборів. Це Реймський собор (Cathedrale de Reims), Собор Паризької Богоматері (Notre-Dame de Paris), Міланський собор (Duomo di Milano). Останній виявився найбільшим – понад один метр. Відвідувачі, почувши, що дивовижний собор перед ними виконаний з паперу, не вірили і тихцем торкалися моделей, щоб на дотик переконатися «у паперовості».
Два дні Одеського міжнародного Корнейчуковського фестивалю дитячої літератури виявилися напрочуд насиченими на важливі події і нові зустрічі і надовго залишаться в пам’яті.