ПО.КТ (бакалавр) курсові роботи

Орієнтовна тематика курсових робіт
Професійна освіта. Комп’ютерні технології (бакалавр)

 

З освітнього компонента “Методика викладання інформатичних дисциплін”

1. Методика викладання математичних основ обчислювальної техніки у закладах професійної освіти.

2. Проєктна діяльність як засіб формування умінь з векторної графіки у здобувачів професійно-технічної освіти

3. Методичні аспекти вивчення текстового процесора MS Word у професійно-технічній освіті

4. Методика створення та опрацювання об’єктів мультимедіа

5. Методика викладання змістової лінії «Алгоритмізації та програмування» у закладах професійної освіти

6. Методика викладання змістової лінії «Комп’ютер як універсальний пристрій для опрацювання даних» під час викладання інформатики.

7. Застосування традиційних і інноваційних методів навчання інформатики в закладах професійної освіти в умовах дистанційного навчання

8. Розробка практичних робіт за змістовою лінією «Мультимедійні презентації» для закладів професійної (професійно-технічної) освіти

9. Методика використання табличних процесорів для роботи з числовими даними під час вивчення інформатики у закладах професійно-технічної освіти

10. Застосування хмарних технологій у викладанні інформатики та ІТ-дисциплін у закладах професійної освіти

11. Проєктна діяльність як метод розвитку професійних компетентностей у сфері ІТ

12. Використання змішаного навчання у викладанні комп’ютерних дисциплін у професійно-технічних закладах

13. Розробка електронних навчальних ресурсів для підготовки майбутніх фахівців у сфері цифрових технологій

14. Гейміфікація навчального процесу на уроках інформатики в закладах професійної освіти

15. Методика впровадження STEAM-підходу у викладання ІТ-дисциплін у закладах профтехосвіти

16. Застосування штучного інтелекту у навчанні інформатичних дисциплін

17. Методика організації дистанційного навчання інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти

18. Автоматизація навчального процесу засобами LMS (Moodle, Google Classroom, Class Dojo)

19. Методи та засоби оцінювання знань з інформатики та цифрових технологій у професійно-технічній освіті

20. Методика використання ментальних карт у навчанні програмування

21. Розвиток критичного мислення у майбутніх ІТ-фахівців через розв’язування кейс-завдань

22. Впровадження Agile-методології в навчальний процес підготовки ІТ-фахівців у професійній освіті

23. Використання IoT у викладанні інформатичних дисциплін у професійно-технічній освіті

24. Методика навчання робототехніки у закладах професійної освіти

25. Застосування технології “перевернутого класу” у навчанні інформаційних дисциплін

26. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх фахівців з цифрових технологій у професійній освіті

 

З освітнього компонента “Методика професійного навчання”

1. Компаративний аналіз систем професійно-технічної освіти в різних країнах.

2. Зміст та структура підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

3. Методика викладання ОК «Засоби комп’ютерних інформаційних систем» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

4. Методика викладання ОК «Програмне забезпечення» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

5. Методика викладання ОК «Основи веб-дизайну» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

6. Методика викладання окремих тем ОК «Технології обробки інформації» у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

7. Методика проведення лабораторно-практичних занять у процесі підготовки кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» (за обраним освітнім компонентом).

8. Методика організації виробничого навчання кваліфікованих робітників за професією 4113 «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення».

9. Дуальна форма навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

10. Методика організації самостійної роботи здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти.

11. Методика використання методу проєктів у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

12. Методика використання технології аналізу ситуацій у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

13. Методика використання ігрових технологій у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

14. Методика використання технологій навчання у співробітництві у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

15. Методика використання тренінгових технологій у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

16. Методика використання кейсів у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

17. Методика організації квестів у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

18. Формування компетентностей у здобувачів освіти засобами інтерактивного навчання.

19. Розвиток технічного мислення у здобувачів освіти у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

20. Розвиток соціальних навичок у здобувачів освіти у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

21. Методика використання технічних завдань у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

22. Методика реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

23. Методика організації та проведення виробничої практики в форматі онлайн.

24. Шляхи і засоби реалізації принципів науковості та зв’язку теорії з практикою у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

25. Методика мотивування та стимулювання навчальної діяльності здобувачів освіти у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

26. Методика активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

27. Методика організації роботи в малих групах у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

28. Організація змішаного навчання комп’ютерних / цифрових технологій.

29. Розробка дидактичних матеріалів для вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

30. Методика виховання естетичної культури у здобувачів освіти у процесі вивчення комп’ютерних / цифрових технологій.

31. Використання веб-сервісів у процесі професійного навчання.

32. Розробка робочого зошиту для практичних занять / уроків практичного навчання з навчальної дисципліни.

33. Розробка інтерактивних робочих аркушів для практичних занять / уроків практичного навчання з навчальної дисципліни.

 

З освітнього компонента “Програмування” (3-й рік навчання)

1. Калькулятор домашніх витрат із ранжуванням за статтями витрат.

2. Сервіс онлайн бронювання замовлення для кафе.

3. Сервіс поділу витрат на групові вечірки.

4. Сервіс для публікації фото і картин художників-початківців і фото-художників (з оцінками та змаганнями).

5. Новинний сервіс.

6. Сервіс з розрахунку дієти та фізичного навантаження.

7. Сервіс безкоштовних оголошень.

8. Універсальна система тестування знань. Набір тестів, які можна редагувати онлайн.

9. Електронний щоденник для школи.

10. Інтегратор ціни різні товари. Ціни можуть надавати скільки завгодно магазинів.

11. Робоче місце продавця магазину.

12. Автоматизована система для кафе чи ресторану.

13. Сервіс обміну ігровим інструментом.

14. Система обліку бібліотеки.

15. Сервіс для вбудовування чату на сайти без backend.

16. Сервіс для вбудовування форуму на сайти без backend.

17. Поштовий сервіс.

18. Сервіс автоматизованого прийому показань лічильників та формування платіжок для комунальних підприємств.

19. Сервіс для планування подорожей.

20. Автоматизована дошка оголошень по типах та з пошуком.

21. Сервіс обміну банерами.

22. Сервіс публікації та замовлення різних послуг.

23. Сервіс оголошень про оренду квартир.

24. Сервіс заказу таксі.

25. Сервіс заказу доставки продуктів для магазину-складу.

 

З освітнього компонента “Програмування” (4-й рік навчання)

1. Розробка мобільного додатка “Список покупок” з використанням Room та ViewModel

2. Створення додатка “Щоденник подій” з використанням Room, LiveData та RecyclerView

3. Додаток “To-Do List” з інтеграцією нагадувань та ViewModel

4. Розробка мобільного планувальника завдань з використанням Jetpack Navigation Component

5. Додаток для управління часом та Pomodoro-технікою з використанням WorkManager

6. Мобільний додаток для обліку витрат із використанням Room та DataStore

7. Створення додатка для персонального бюджету з використанням MVVM та графіків

8. Розробка мобільного застосунку для обліку боргів та кредитів (ViewModel, Room, Navigation)

9. Додаток для моніторингу фінансових звітів із інтеграцією REST API

10. Мобільний додаток для обліку підписок на сервіси із Firebase та LiveData

11. Створення додатка для вивчення іноземних слів методом карток (Room, ViewModel, LiveData)

12. Розробка мобільного додатка для навчання програмуванню з інтерактивними вправами (Jetpack Compose)

13. Мобільний додаток для вивчення таблиці множення з анімаціями та ігровими елементами

14. Додаток для підготовки до тестів із випадковими питаннями та таймером (Room, Navigation Component)

15. Розробка мобільного застосунку “Цитати дня” з використанням ViewModel та API

16. Додаток для відстеження випитої води з нагадуваннями (WorkManager, ViewModel, Room)

17. Розробка мобільного додатка для планування тренувань із графіками та статистикою (Jetpack Compose, Room)

18. Мобільний застосунок для підрахунку калорій з інтеграцією зовнішнього API (Retrofit, Room)

19. Додаток для контролю сну та нагадувань про режим (WorkManager, DataStore, ViewModel)

20. Розробка мобільного застосунку для моніторингу настрою з інтерактивними елементами (Jetpack Compose, Navigation)

21. Створення мобільного додатка “Камінь-ножиці-папір” з анімаціями (Jetpack Compose, SharedPreferences)

22. Розробка мобільного додатка для вікторини із випадковими питаннями (Room, Navigation Component, ViewModel)

23. Мобільний додаток “Генератор випадкових чисел” із кастомними параметрами (DataStore, ViewModel)

24. Розробка додатка “Жарт дня” із інтеграцією зовнішнього API (Retrofit, ViewModel, LiveData)

25. Мобільний додаток для створення списку фільмів із інтеграцією OMDB API (Retrofit, Room, ViewModel)

                   
Перейти до вмісту