Науковий гурток «Digital Youth»
Інформація про гурток
Тематика: Цифрове суспільство. Цифрова освіта. Сучасні технології розробки програмного забезпечення.
Проблема та обґрунтування актуальності.
Проблема: Формування науково-дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів; формування мотивації до наукової та інноваційної діяльності.
Актуальність. В умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства майбутньому фахівцеві необхідно вміти правильно оперувати інформацією й отримувати об’єктивні знання про дійсність. У зв’язку з цим актуалізується потреба формування науково-дослідницької компетентності студента як готовності та здатності до науково-дослідницької діяльності. Фундаментальна теоретична підготовка та високий рівень практичних умінь здобувачів вищої освіти спеціальностей 122 Комп’ютерні науки, 014.09 Середня освіта (Інформатика), 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) мають доповнюватися здатністю швидко адаптуватися до ситуації в галузі цифрових технологій. Зважаючи на швидкий розвиток інформаційних технологій як галузі знань та постійне зростання обсягу навчального матеріалу, стає практично неможливим охопити в обмеженому курсі всі важливі дисципліни в необхідному обсязі. Виникає потреба інтенсифікації процесу фахової підготовки, що забезпечує такий рівень оволодіння ними фаховими компетентностями, які відповідають сучасним вимогам інформаційного суспільства, дозволяють реалізуватися в професійній діяльності, є підґрунтям для розв’язання завдань науково-дослідницького, творчого характеру. Одним із шляхів виконання цього завдання є участь студентів у роботі наукового гуртка.
Об’єкт і предмет дослідження.
Об’єкт: цифрові технології інформаційного суспільства.
Предмет: застосування конкретних цифрових технологій для вирішення науково-дослідних та професійних завдань.
Мета і основні завдання роботи наукового гуртка.
Мета: підвищення рівня наукової підготовки здобувачів вищої освіти; формування в них інтересу й потреби до наукової творчості; розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості.
Основні завдання: забезпечення активної участі здобувачів вищої освіти у проведенні наукових заходів; формування інтересу до наукової творчості; навчання методиці й способам самостійного вирішування наукових завдань у сфері комп’ютерних наук; формування навичок роботи в наукових колективах; допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і розробки наукових проблем; підготовка з числа найбільш здатних, активних і встигаючих студентів резерву наукових і науково-педагогічних кадрів; виявлення найбільш обдарованих і талановитих студентів, використання їх творчого й інтелектуального потенціалу для рішення актуальних завдань.
Результати роботи.