Професійний підхід студентів кафедри інформатики і кібернетики в науково-дослідному полі
24.04.2024 р. на кафедрі інформатики і кібернетики відбувся захист результатів науково-дослідної практики студентів магістратури, М822-і групи, спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) під керівництвом д. пед. н., професорки кафедри інформатики і кібернетики Осадчої К.П.
За період практики студенти поглибили теоретичні знання та закріпили уміння з організації наукових досліджень у сфері професійної освіти, цифрових технологій в освіті, методології розробки програмного забезпечення, керування програмними проєктами, необхідних для професійної діяльності в П(ПТ)О, ЗВО та/чи на підприємствах ІТ-сфери, що передбачає проведення досліджень та впровадження інноваційних цифрових технологій.
Практика охоплювала довготривалий період щоденної систематичної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, в організаціях / установах, де досліджуються цифрові технології в освіті.
На період практики здобувачі вищої освіти були членами педагогічних чи дослідних колективів і як члени колективу практиканти брали участь в організації та формуванні колективної думки – на педагогічних чи наукових нарадах, у роботі з керівниками від бази практики, вивчали і узагальнювали досвід педагогів професійного навчання чи ІТ спеціалістів, що працюють над впровадженням цифрові технології в освітніх закладах.
Один зі студентів Рябоволенко Анатолій Миколайович проходив практику на базі «Комунальний заклад освіти «Томаківський професійний аграрний ліцей» Дніпропетровської обласної ради», де проявив свій професіоналізм та підтримав престиж не лише кафедри, а й всього університету Інші студенти проходили практику на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького на кафедри інформатики і кібернетики.
Керівник практики Осадча К.П. відмітила, що студентами продемонстрована активність та ініціативність у ході проходження практики. У встановлений термін було подано звіти, які містять всі структурні елементи згідно до вимог практики. Студенти виявили вміння застосовувати і творчо використовувати теоретичні та практичні знання, пов’язані з особливостями і засобами науково-дослідної діяльності.
Наш Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького може і має пишатися своїми науково-педагогічними співробітниками і студентами.