Участь у бренд-сесії з розробки туристичної айдентики Мелітопольського району

02.09.2021

1 вересня проф. Осадча К.П. взяла участь у бренд-сесії з розробки туристичної айдентики Мелітопольського району.

 

Сесія була організована в рамках проєкту МТД  «Сприяння покращенню економічного становища вразливих груп населення в регіоні Азовського моря» за співпраці Мелітопольської локальної туристичної організації та Національної туристичної організації України.

У бренд сесії брали участь керівники та учасники Мелітопольскої ЛТО, представників Місцевої ради Мелітополя, ради та адміністрації Мелітопольського району, ОТГ, туристичного бізнесу, дизайнери, маркетологи, мас-медіа.

Експерти НТОУ Іван Ліптуга та Іван Воїн розповіли про брендинг дестинацій. У ході дискусій учасниками  було визначено пріоритетні види туризму, ключові атракцї та  образів й кольори для айдентики.

 

Матеріали бренд-сесії будуть впроваджені у процес професійної підготовки студентів освітньої програми «Професійна освіта. Цифровий дизайн«.