Організація дистанційного процесу навчання

09.04.2020

Студенти І-го курсу пропонують педагогам інструкції по роботі з цікавими Інтернет-сервісами

Під час карантину багато педагогів зіткнулися з проблемами організації дистанційного процесу навчання. Як зробити навчання цікавим, як захопити увагу учнів, що можуть запропонувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології? Ці питання нині дуже хвилюють освітянську спільноту.

Студенти І-го курсу 818 групи спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) Кафедри інформатики і кібернетики у рамках самостійної роботи під час вивчення дисципліни «Методологічні засади професійної освіти» розробляють інструкції по роботі з цікавими Інтернет-сервісами. Ці інструкції включають опис сервісу, його призначення, функціональні особливості та покроковий алгоритм реєстрації і подальших дій в Інтернет-сервісі чи платформі. Студенти під керівництвом викладача доц. К.П. Осадчої публікують свої роботи у відкритому доступі, щоб освітяни могли скористатися цими інструкціями у ході дистанційного навчання для його урізноманітнення чи під час своєї професійної діяльності.

На сьогодні викладено роботи 3-х студентів:

Марії Пасько — платформа Study Stack для використання і створення флеш-карт (1-а частина та 2-а чатина)

Назара Розумейкоонлайн сервіс ClassTime, що дозволяє працювати із тестами та колективними іграми

Стаса Пройчевасервіс Icograms Designer для створення інфографіки, ізометричних карт, діаграм та ілюстрацій

Наступні інструкції будуть доступні за посиланням у Facebook та на сайті Кафедри інфомратики і кібернетики