Участь у роботі афілійованої (не)конференції «Педагогіка партнерства» mini-EdCamp Melitopol

22.04.2018

Викладачі кафедри інформатики і кібернетики доцент Брянцева Г.В., старший викладач Брянцев О.А. та асистент Чорна А.В. взяли участь у роботі афілійованої (не)конференції «Педагогіка партнерства» mini-EdCamp Melitopol, яка відбулася 21 квітня на базі Мелітопольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 8.
EdCamp уперше був проведений у 2010 році натхненними освітянами із США. На сьогодні понад 1500 заходів у 29-ти країнах світу об’єднали учителів та вчительок і різноманітних стейкхолдерів навчального процесу з усіх куточків земної кулі для відкритого обміну педагогічним досвідом, співпраці й вирішення спільних завдань.
Формат EdCamp є шостим у світовому рейтингу найбільш інноваційних освітніх організацій 2015 року. Україна стала 9-ою країною у світі та 3-ою в Європі,яка долучилася до цієї міжнародної сім’ї. Саме ми стали найбільшою спільнотою за межами США!


У чому полягає унікальність формату EdCamp? Завдяки новому дискусійному формату (не)конференція підпорядковується закону «про дві ноги»: учасниці й учасники самостійно визначають програму й хід заходу. Після завершення EdCamp всі відчувають так званий «ефект довгого хвоста» – це виявляється у продовженні дискусій і спільній діяльності педагогів.
Учасники конференції отримали можливість вибирати між 18 локацйіями, організованими у дві експертні паралелі: І експертна паралель – «Педагогіка партнерства як етичний концепт Нової української школи» і ІІ експертна паралель – «Педагогіка партнерства: сутність, ключові ідеї, форми та методи». У ролі експертів виступили стейкхолдери навчального процесу з Києва, Запоріжжя, Сум, Білої Церкви, Одеси, Покровська і, звичайно, Мелітополя. У ролі експертів також виступили викладачі Олександр і Ганна Брянцеви, які презентували локацію № 4 «Чарівний світ паперової інженерії» у ІІ експертній паралелі, утім вони скористалися своєю «незайнятістю» під час роботи І експертної паралелі і взяли участь у роботі локації №6 «Технологія BYOD під час освітнього процесу: приємне чи корисне?» з цієї експертної паралелі.

Альона Чорна взяла участь у роботі локації №3 «Agile-освіта – ефективний спосіб гнучкої методології управління освітою, здатної до саморозвитку» та локації №5 «Трикутник співтовариства: за та проти», у тому числі учительської паралелі, сформованої безпосередньо під час роботи mini-EdCamp Melitopol, а саме: локації №4: «Вивчення мікроелектроніки та робототехніки в школі на платформі Arduino».

 
Формат EdCamp, дійсно, відрізняється від традиційного формату конференцій. Це і організація експертних паралелей, коли з’являється можливість вибору експерта і локації, це і цікавий досвід знайомства учасників EdCamp з експертами у форматі Speed Geeking, це і практика формування учительської паралелі безпосередньо під час роботи (не)конференції. І все це у напрочуд дружній атмосфері.